21 Januari tot en met 27 Januari. - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu 21 Januari tot en met 27 Januari. - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu

21 Januari tot en met 27 Januari.

Blijf op de hoogte en volg Tamar

27 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Wembley

Na 2 maanden te hebben gedacht hoe mijn stage zou zijn, was mijn eerste dag aangebroken bij Sarmite Ostanevica Label. Wat grotendeels zal plaatsvinden in de studio. De eerste dag ontmoette ik Sarmite, ze was heel aardig en vertelde over haar bedrijf. Die dag heb ik een beetje gewerkt aan het zoeken van concurrenten aangezien zij altijd bezig is geweest met het designs van de kleren maar nooit het verkopen ervan. Zij weet dus eigenlijk niet wie haar concurrenten zijn. Daar begon ik mee met de eerste dag. Ook kwam ‘s middags Rasma langs, een ander meisje die vaak mee helpt met kleren maken maar zij is er niet elke dag zoals ik. Toen rond 18:00 uur weer terug met de metro. Het reizen gaat goed en lijkt veel op als toen in Madrid, wel is het echt heel duur allemaal. Dinsdag 22 Januari gingen we naar Oxford Circus, dit was mijn eerste keer echt in London. Nou ik raakte meteen verdwaald dacht ik maar blijkbaar was ik verkeerd. Uiteindelijk vonden we elkaar. We waren op weg naar iemand van Topmodel Worldwide afgesproken voor een meeting in een luxe hotel. We wisten alleen niet hoe hij eruit zag, blijkbaar zat hij al 10 min op een andere bank. Dit is een bedrijf, die designers de mogelijkheid geeft om zijn of haar kleren te showen en zo te promoten, dus voor mindere bekende designers. Daarna nog even door Oxford Street gelopen en Urban Outfitters gecheckt voor de mogelijkheden om daar het merk te gaan verkopen. Dus even kleine research naar de designers die ze daar verkopen. Woensdag 23 Januari begonnen we al om 9 uur. Deze dag stond in het teken van een fotoshoot voor het Lookbook, Editorial en voor de web shop. De fotograaf Sydney, die ik al eerder ontmoet samen met het model Carmen en Debby de styliste. Het was erg leuk, ’s ochtends even de kleren gestoomd en daarna heel de dag mee geholpen met looks bij elkaar zoeken etc. Het was erg leuk om de andere kant van deze business te zien. De volgende dag was het een drukke dag in de studio. Heel de dag bezig geweest met emails versturen, sponsors zoeken en ideeën bedenken voor het event tijdens London Fashion Week. Vrijdag 25 Januari weer naar Oxford Circus, dit keer voor de ruimte waar het event zal plaatsvinden. We hadden een goede ruimte alleen dit ging niet door, nu gingen we dus op zoek naar iets nieuws. Ik weet niet hoeveel kilometer we hebben gelopen maar wel heel veel. Wel hebben we hele mooie en luxueuze hotels en bars/restaurants gezien. Met tussendoor een lekkere lunch en een goeie Starbucks. Helaas was het na deze dag nog geen weekend. Zaterdag 26 Januari gingen wij gewoon weer verder samen met mijn baas, Rasma en ik op pad naar sponsors voor koffie/lunch voor de modellen tijdens hun rustpauze. Ook zijn we begonnen met de route hoe de modellen de fashion marathon gaan lopen. Zondag 27 Januari eindelijk mijn eerste dag vrij, ik ben het niet gewend om opeens zoveel te werken, maar het is tot nu toe erg leuk om te doen. Deze dag een beetje uitgeslapen en daarna maar is boodschappen gaan doen. ASDA supermarkt is ongeveer 15 min lopen. Om 13:00 uur was ik vertrokken en was pas 15:30 thuis. Ik moest ook een hoop gangen af, maar het is gelukt. Nu weer op naar een nieuwe week bij Sarmite Ostanevica Label.

X
Taam

  • 31 Januari 2013 - 12:53

    Léoinie:

    hé taam,

    weer een nieuw verhaal over jouw verblijf in londen!
    we spreken, appen en fb-en elkaar natuurlijk bijna dagelijks, maar het is toch leuk om het op deze manier te kunnen lezen.
    je bent nu bijna 2 weken weg, maar eerlijk gezegd lijkt het langer.
    wat is het stil hier in huis, geen aanloop meer, geen wasmanden vol, geen verhalen meer aan tafel....niet echt leuk hoor moet ik je zeggen. maar we raken er ook wel weer aan gewend!
    de hondjes missen je ook hoor.....geen spontane knuffels meer van jou en "prins" wacht nog steeds op je!
    zo te lezen heb jij het wel naar je zin daar. ik maak uit je verhalen op dat het best afwisselend is allemaal.
    je komt nog eens ergens....in de sjiekste hotels.....dat maakt niet iedereen mee tijdens zijn stage.
    op kantoor zitten is niet echt jouw ding en ik kan mezelf daar ook wel in vinden. ook mij lijkt dit reuze leuk.
    je maakt kennis met veel verschillende mensen, situaties en dat is natuurlijk ontzettend leuk.
    het is een mooie opsteker voor de toekomst wellicht. je weet maar nooit waar dromen toe kunnen leiden??
    jij kunt op jouw manier een goed steentje bijdragen aan het bedrijf.
    ik geloof dat het wonen in je studiootje je ook wel bevalt. ik ben heel benieuwd hoor en we komen eens snel kijken!
    nu moet je alles alleen doen.....snijden én koken, terwijl vorig jaar de rollen goed verdeeld waren. het zal wel wennen zijn zonder kelly, maar jij kunt dat prima hoor meisje.
    ik vind het toch weer reuze knap van je taam, zo in je uppie alles doen, uitvogelen, regelen en plannen.
    maar jij hebt al veel ervaringen in je rugzak waar je op kunt bouwen en vertrouwen.
    ik zie je al helemaal gaan met je boodschappenkarretje. geweldig! fijn dat je even de tijd hebt genomen om eens goed in het rond te kijken wat er te koop is.....ga je weer budgetair verantwoord inkopen doen??
    zal wel moeten daar in engeland....zo duur alles!!!
    als we komen nemen we wel weer een voorraadje mee hoor! :) de tomatensoep staat al voor je klaar en ook de joppie chips! :)
    kom je de tijd een beetje door 's avonds? nog geen sportabonnement? ik hoop dat het gaat lukken, dan heb je ook even iets anders om te doen.
    hier verder geen nieuws hoor. volgende week laatste week en dan een weekje vakantie.
    carnaval....nou mij niet gezien hoor. lekker thuis en misschien iets leuks doen?
    ik denk ook niet dat jij het nu vreselijk gaat missen de carnaval, wel?"
    je hebt dan een drukke week i.v.m. het event van sarmite! ik hoor er graag over!
    nou meisie, tot de volgende keer maar weer.
    het ga je goed!

    veel liefs, ook van papa
    dikke kus XXXX
    mama













Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Wembley

Tamar

Stage Londen

Actief sinds 20 Jan. 2013
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 7124

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 09 Juni 2013

Stage Londen 2013

Landen bezocht: