4 Februari tot en met 10 Februari - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu 4 Februari tot en met 10 Februari - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu

4 Februari tot en met 10 Februari

Door: Taam

Blijf op de hoogte en volg Tamar

11 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Wembley

Nieuwe maandag, nieuwe week stage. 4 en 5 Februari waren gewoon 2 normale stage dagen aangezien er nog een hoop moest gebeuren voor het event. Dinsdag was trouwens ook mijn eerste dag sporten bij Lifestyle Fitness. Kreeg een rondleiding van een personal trainer en ziet er allemaal wel goed uit, veel apparaten en naast mijn appartement wat ideaal is. Woensdag 6 Februari hadden we een shoot voor sjaals die Sarmite heeft ontworpen. Het is heel apart maar wel iets wat goed verkocht kan worden. Het zou eigenlijk maar tot 14:00 uur duren maar een model was laat en uiteindelijk duurde het toch nog tot 18:00 uur. Het was een shoot met 2 modellen en een mannelijk model, een Italiaanse fotograaf Domingo die voor geen meter engels kan maar wel heel grappig is, zijn Italiaanse vriend Mattheo, Rasma, me baas, het nieuwe meisje Vanessa en ik. Het was een hele gave shoot en we hebben veel gelachen vooral om die Italiaan geen engels kon. Foto’s komen nog. Donderdag mocht ik een interview houden met Natasha, meisje wat waarschijnlijk ook bij ons komt werken. Daarna hebben Hannah, Vanessa, Sarmite en ik ons bezig gehouden met het creëren van een eventpage op Facebook en andere Social Media dingen om ons event te promoten. Tussendoor even lekker een lunch gepakt bij Jack’s Cabin en toen op tijd naar huis gegaan. Vrijdag 8 Februari was ik gewoon met mijn baas. Ik heb de hele dag persberichten naar tijdschriften en bloggers gestuurd. Zuzana kwam ook helpen maar dan met kleren, dat is een vriendin van Sarmite die af en toe meehelpt. ’s Middags even weer koekjes gehaald bij de MCVittie’s fabriek. Elke ochtend als ik naar mijn werk ga ruik ik gebakken koekjes en geloof me dat is echt heel verleidelijk om dan even koekjes te gaan halen. Ze hebben daar een winkel inzitten die op bepaalde tijden open is. De koekjes zijn veel goedkoper als in de winkel omdat ze dan nog een kortere houdbaarheidsdatum hebben of dat de verpakking van bijvoorbeeld Halloween is, wordt dat niet meer verkocht. Later die middag kwam er nog een model langs voor casting en toen naar huis. Zaterdag weer gesport, daarna boodschapjes gedaan, beetje opgeruimd en filmpje gekeken. Zondag even naar de zonnebank geweest, toen even naar the mall geweest, ik wilde eigenlijk naar London om een beetje rond te lopen maar helaas regende het heel hard. Toen ik thuis kwam heb ik ’s avonds nog even gesport en lekker uitgerust. Vanaf morgen begint een hele lange week aangezien zondag 17 Februari het event plaatsvindt. Dat betekent voor mij 7 dagen werken maar daarna vakantie gelukkig en dan komt vriendje lief.

  • 12 Februari 2013 - 09:26

    Marie-therese:

    Hey Taam,

    ik vind het prachtig wat je allemaal doet! Ik volg alles natuurlijk ook op fb. Ik krijg nu weer een mail als er nieuws is op je blog. Het wordt wel spannend de 17e! Gisteren Sarmite's show van 2011 bekeken. Prachtige dingen maakt ze!
    Ik verheug me op foto's! Die van jou met de plu vond ik wel schattig! Zo ben je model!!!
    Goed van dat sporten, want je moet wel een goede conditie hebben in dit vak!
    Begin je al wat meer mensen te kennnen op je appartement? Misschien heb je er niet eens tijd voor!
    Moet je nog meer sponsors hebben? Lijkt me best moeilijk en het is kort dag natuurlijk.
    (sieraden, tassen of hebben jullie dat in stock?)
    Hoe vaak heeft Sarmite een event? Ik hoop dat het een groot succes wordt. Als ik in London was kwam ik zeker langs. veel succes nog, want het zal nog een drukte worden!!!

  • 17 Februari 2013 - 09:23

    Anja:

    Goedemorgen Tamar,

    Ik had me al lang voorgenomen om jouw site te bekijken en te lezen.
    Nog geen tijd gehad, maar nu zondagochtend op mijn werk, notabene, tijd zat.
    Dus ik heb alle verhalen van jou gelezen. Toppie!!!!
    Wat een ervaringen alweer en wat een leuke interessante stage.
    Ik zie het al helemaal voor me dat jij de baas bent bij een fotoshoot met van die grillige modellen.
    Dat lijkt me wel heel veel humor. Apart wat je nu al allemaal in die korte tijd hebt gedaan .
    En dan nu op naar de grote show!!!! WOH.
    London is great, maar dat moet je nog gaan ontdekken.
    Ik hoop wel dat je daar tijd voor hebt, want als ik jouw dagindeling lees, word ik al moe,volle agenda.
    Heel spannend en ik denk dat je er heel veel van leert in allerlei opzichten.
    Alweer een tijd in het buitenland, das dan weer mooi in jouw pocket.
    Internationaal veel ervaring lijkt me en dat komt in jouw toekomst altijd van pas.
    Ik ben aan het aftellen, Rogier komt over 1 ½ week thuis, na een jaar reizen.
    Ik kan niet wachten, maar dat snap je wel he van die moeders ook altijd.
    Voor jou Geniet met volle teugen en tel snel af tot Sico komt, dat snap ik, dat je ook niet kuint wachten.
    Voor de rest houdt jouw moeder mij wel op de hoohte van het wel en wee, maar ik ga zeker jouw verhalen volgen. met een stukje jaloezie, lijkt me geweldig wat je daar doet.
    Lieve Tamar, geniet ervan. Lieve Groetjes Anja

  • 18 Februari 2013 - 14:37

    :

    Dankjewel voor je bericht! Ik hou natuurlijk ook jou dagboek bij, maar jij hebt echt een supergave stage! Ben er maar trots op!
    Heel veel succes en we spreken elkaar snel!
    XX

  • 24 Februari 2013 - 16:00

    Léonie:

    hoi tamar,

    helaas heb ik niet eerder kunnen reageren op jouw bericht. ziek geweest en druk daarna om alles in te halen wat ik had willen doen! dus ben ik vandaag maar even op je site gaan kijken om wat reacties te geven.
    maar goed, het is leuk om te lezen dat anderen nog wel reageren op jouw leuke verhalen.
    die sjaal, heb ik die al gezien op een foto? kan me zo niet herinneren.
    als hij mooi is.......en niet te duur???
    mmmm....die koekjes zijn inderdaad wel heel verleidelijk. niet té veel koekjes eten hoor, moet je er allemaal weer afsporten. wel fijn dat je dit zo dichtbij kunt doen!
    het geeft je afleiding en het is goed voor je gezondheid! je hebt vast en zeker ook een mooi kleurtje al. dat voelt zo lekker hè? mijn kleurtje is al bijna verdwenen en voorlopig komt er ook niets bij.
    vandaag, 24 februari, sneeuwt het weer.
    papa heeft hout gehaald, zodat we weer genoeg voorraad hebben voor de komende winter....ja, je moet toch wat hè?
    ik kijk uit naar het voorjaar....dat mag wat mij betreft wel beginnen.
    nou meid, bedankt voor je verhaal maar weer!
    we gaan er straks weer een reisverslag van laten maken!

    liefs, mama xx en natuurlijk ook heel veel groetjes van papa, tezra, yethro- jouw prins en floyd.



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Wembley

Tamar

Stage Londen

Actief sinds 20 Jan. 2013
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 7123

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 09 Juni 2013

Stage Londen 2013

Landen bezocht: