Aankomst Londen - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu Aankomst Londen - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu

Aankomst Londen

Door: Tamar

Blijf op de hoogte en volg Tamar

20 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Wembley

Toch maar weer een reisverslag dit jaar. Madrid zit erop waardoor het nu weer tijd is voor Londen. Gisteren 19 januari was het zover. Papa, Sico, Pieter, Raymond en ik gingen op weg naar Londen met de auto. Na een lange en sneeuwachtige 6 uur rit kwamen we eindelijk aan bij mijn appartement. Het appartement bevindt zich in Wembley naast het Wembley Stadion. Mijn kamer bevindt zich op de 8e verdieping, dus lekker hoog en heb gelukkig nog een beetje uitzicht. Het nieuwe fitnesscentrum is om de hoek en een van mijn favoriete Amerikaanse restaurants ''Fridays'' is heel dichtbij mijn appartement. Nadat alle spullen waren uitgepakt en mijn kamer gezellig was gemaakt, zijn Pieter en Raymond weer naar huis vertrokken en papa, Sico en ik zijn gezellig even wat gaan eten bij Fridays. Toen maar op tijd gaan slapen want de volgende ochtend hadden we nog een aantal dingetjes op ons lijstje staan. Zaterdag 20 januari zijn we 's ochtends naar het werk gegaan om te kijken hoe ik moet reizen. Nog een heel gedoe maar uiteindelijk is het gelukt met de metro, helaas zit daar ook een leuk prijskaartje aan. Een super groot verschil met Madrid. Daarna hebben we even mijn telefoon geregeld voor hier en even naar de supermarkt ASDA geweest, wat ongeveer net zo groot is als een Amerikaanse supermarkt.
Helaas was het moment dan zover om afscheid te nemen.... Gelukkig zie ik Sico hopelijk heel gauw weer. Daarna maar eventjes gekookt voor mezelf en nu vanavond op tijd slapen want morgen begint mijn eerste dagje @Sarmite Ostanevica Label. Ik ben heel benieuwd!

X

  • 20 Januari 2013 - 23:12

    Marie-therese:

    Ik heb je meteen gevonden en ingeschreven! Ik hoop dat je vader en Sico goed hebben kunnen rijden. Er was weer veel sneeuw vandaag, maar tegen de avond gelukkig gestopt zodat het zout kon inwerken en je vader veilig door België kon rijden. Ik vind het appartement en omgeving super. Goed dat je even met de metro naar je werk bent gereden. Geen verrassing morgenvroeg. Ga direct nog even naar het label kijken. Dus alles wat je nodig hebt kun je in de supermarkt en bij Fridays vinden. Klinkt allemaal goed en nu nog goed slapen! En voor je het weet.......staat Sico weer voor je neus x

  • 22 Januari 2013 - 22:31

    Leonie:

    hoi taam,

    nou tamar, jouw eerste dagen zitten er al weer op!

    je vertrek hier uit tilburg was voor mij een afscheid met gemengde gevoelens. natuurlijk geweldig wat je weer gaat ondernemen maar aan de andere kant voor mij/ons extra moeilijk omdat jullie nu allebei weg zijn.
    ruben op curacao en jij in engeland!
    maar het is helemaal super wat je weer gaat doen, nou ja MOET doen. een buitenlandse stage hoort er nu eenmaal bij!
    van papa en pieter hoorde ik dat je studiootje er leuk uitziet. 's avonds heb je mij al een rondleiding geven met je telefoon....waar die mooie Iphone 4 al niet goed voor is!! :)
    het was wel een hele volksverhuizing hoor, jouw vertrek! met een complete keukeninboedel, dekbedden, kussens, een voorraad eten, etc., hebben ze je weggebracht met 2 auto's....het was leuk om te zien!
    ik bleef thuis en eerlijk gezegd niet met een heel goed gevoel.
    het weer was vreselijk, heel veel sneeuw, vooral zondags toen papa en sico naar huis zouden komen.
    ik heb niet echt op mijn gemak op die 2 zitten wachten. ik was o zo blij toen ik de sleutel in het sleutelgat hoorde.
    gelukkig was alles goed gegaan!
    nu zit je daar en we hebben al contact gehad. dat is allemaal makkelijk, appen, skypen, we kunnen op allerlei manieren met elkaar babbelen.
    je hebt je eerste 2 werkdagen erop zitten en naar mijn idee biedt deze stage je wel de nodige afwisseling.
    het zal wennen zijn en niet alle dingen zullen van een leien dakje gaan, maar dat hoort erbij.
    jij slaat jezelf er wel doorheen taam, ik ken je, je geeft niet snel op!
    het zal ook wennen zijn zonder kelly, jouw roomie! nu moet je alles in je eentje zien te klaren, maar ook dat zal je lukken. je hebt in ieder geval het "beesie"!!
    het eerste pastagerecht heb je al gemaakt. ik denk dat je heel veel pasta zal eten ;)
    de "bertolli" zal ik inslaan hoor, mocht hij weer in de reclame komen! :)
    je vertelde dat er genoeg supermarkten zijn en zelfs fridays zit om de hoek! helemaal leuk.
    we komen echt eens op bezoek hoor taam. dát is het leuke van kinderen in het buitenland.
    ik vind het leuk dat je weer een reisverslag gaat maken en ik hoop dat je er de tijd voor kunt vinden.
    jij krijgt straks een hele complete serie reisverslagen. wat dat betreft ben je een "bereisd persoon".
    jouw rugzak wordt steeds voller meid! geweldig.
    ik wens je superveel succes met alles wat daar weer op je pad gaat komen. maak van die 5,5 maand iets bijzonders. het ga je goed meid!

    hou ons op de hoogte taam!

    heel veel liefs,
    mama xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Wembley

Tamar

Stage Londen

Actief sinds 20 Jan. 2013
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 7135

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 09 Juni 2013

Stage Londen 2013

Landen bezocht: