20 Mei tot en met 26 Mei - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu 20 Mei tot en met 26 Mei - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu

20 Mei tot en met 26 Mei

Door: taam

Blijf op de hoogte en volg Tamar

03 Juni 2013 | Verenigd Koninkrijk, Wembley

Maandag 20 Mei was mijn eerste dagje weer op stage na een heerlijk weekend te hebben gehad in Nederland. Voor mij kon de week niet weer gauw genoeg voorbij zijn. Dinsdag en Woensdag zijn we weer druk bezig geweest voor wedstrijden, we hebben er nog een aantal te gaan. Donderdag hadden wij een dag vrij omdat we op zaterdag gingen werken vanwege een Lookbook shoot. Donderdag heb ik weer gewerkt aan school en lekker rustig aan gedaan. Vrijdag ben ik ’s ochtends naar een universiteit geweest om wat folders af te geven voor de studio en Sam en daarna terug naar het werk. Zaterdag was dus geen weekend voor mij maar gewoon een dag werken. Helaas ging het niet meer door en zijn we toen maar gewoon aan het werk gegaan. Ook ben ik begonnen om een jurk te maken, best ingewikkeld maar wel leuk om te doen omdat ik het nog nooit heb gedaan. Hij is alleen nog niet af. Zondag 26 Mei heb ik niet zoveel gedaan was best moe van die hele week en er moest ook weer gestofzuigd en gepoetst worden. Nog 2 weken werken en dan is het hele avontuur voorbij. Nu ik zo een weekendje thuis ben geweest ben ik blij om weer terug te gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Wembley

Tamar

Stage Londen

Actief sinds 20 Jan. 2013
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 7142

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 09 Juni 2013

Stage Londen 2013

Landen bezocht: