7 Mei tot en met 13 Mei - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu 7 Mei tot en met 13 Mei - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu

7 Mei tot en met 13 Mei

Door: Taam

Blijf op de hoogte en volg Tamar

20 Mei 2013 | Verenigd Koninkrijk, Wembley

Nu ik een expert in knopen ben, had ik mooi de taak om deze garment bags nog mooier te maken met mijn techniek voor knopen. Ook ben ik druk bezig geweest met emails en online shops. En het aanmelden van wedstrijden. Vrijdag hadden weer een shoot samen met onze favoriete Italiaanse fotograaf Domingo. Het was erg leuk, ballonnen, lolly’s en gekleurde designs van Sarmite Ostanevica werden uit de kast gehaald. Ik was de assisttent van Domingo, wat wel leuk was om te doen. Hij is echt de gekste fotograaf die ik ooit heb ontmoet. Op het einde gingen we zelfs op een kruispunt een shoot doen met een bank. Elke keer als het rood was dan zette we de bank midden op de weg, snel een paar shots totdat het weer groen werd. Maar was wel lachen. Daarna zijn we gezellig voor een borrel geweest bij onze lokale pub samen met Sam, Glossy en Aurelie. Het was erg gezellig, eventjes wat wijntjes gedronken, muziek gekozen op de jukebox en wat pool gespeeld. Zaterdag heb ik gewerkt aan het project, we hadden eigenlijk een beurs maar dat ging niet meer door. ’s Avonds hadden we een diner bij Sam omdat glossy dinsdag zou vertrekken. Ze had heerlijke cocktails gemaakt. Als voorgerecht hadden we wat sla met een gevulde champignon met kaas, spinazie en courgette. Het was echt super lekker. Daarna hadden we een lamsvlees gerecht met rijst. Ik had het nog nooit op maar was wel lekker. En als toetje hadden we gevulde macaroons met frambozen en poedersuiker. Erg lekker allemaal en ze kan echt super goed koken. Zondag 12 Mei had ik een rustig dagje, en maandag 13 Mei had ik weer een dagje vrij en toen was het wassen weer aan de beurt. Het leuke was dat ze de verwarming hebben uitgeschakeld in het gebouw omdat het wat warmer werd. Helaas kan ik dan niet zoveel drogen, dus het duurde allemaal langer en heel me kamer hing weer vol met was. Erg fijn. Nu maar weer op naar een nieuwe week!

  • 28 Mei 2013 - 23:01

    Léonie:

    dag taam,

    ik kan niet meer zeggen dan dat ik geniet van alles wat je te vertellen hebt.
    dat eten klinkt trouwens wel erg lekker hoor.....krijg honger als ik het lees!

    toch een heel afwisselende stage hoor...da's beter dan op kantoor werken.......

    geniet nog even!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Wembley

Tamar

Stage Londen

Actief sinds 20 Jan. 2013
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 7140

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 09 Juni 2013

Stage Londen 2013

Landen bezocht: