28 Januari tot en met 3 Februari - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu 28 Januari tot en met 3 Februari - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu

28 Januari tot en met 3 Februari

Door: Taam

Blijf op de hoogte en volg Tamar

04 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Wembley

Het weekend was helaas weer voorbij, dus een nieuwe week bij Sarmite Ostanevica Label ging weer van start. Elke dag beginnen we rond 9:30-10:00 dus ik heb altijd een beetje speling qua tijd. Ik ben er nu wel aan gewend eerst een kwartier lopen dan de metro, en dan nog 5 minuutjes lopen. Gelukkig is het weer al een stukje beter minder koud dus ook minder koud in de studio. Deze week en de komende 2 weken zijn we nog heel druk met het organiseren van ons event. Het maakt wat lastig aangezien er 2 verschillende dingen zijn die gebeuren op die dag. Eerst de fashion marathon en daarna het event met de beeldhouwwerken. We hebben nog steeds geen plek waar het event zal plaatsvinden maar mijn baas zegt dat het goed gaat komen. Woensdag 30 januari kwam er een andere stagiaire, een jongen, echt een zweverig persoon zei niet veel, dus het zal niet lang duren voordat hij weg is. Wel hadden we positief nieuws ik heb mijn eerste sponsor binnen. Senz is een Nederlandse paraplu merk, die we nodig hadden voor onze fashion marathon. Ik heb er 20 binnen gehaald dus 1000 euro waar mijn baas en ik erg blij mee waren. Donderdag 31 januari kwam een stagiaire voor een Interview. Ze was heel aardig, en uiteindelijk is ze ook aangenomen dus een meisje erbij daar ben ik wel blij mee. ’s Middags mocht ik de verschillende looks bij elkaar zoeken voor de fotoshoot van vrijdag dus dat was wel erg leuk om te doen. Sarmite wilde ook dat ik de leiding nam morgen bij de shoot wat ik wel erg spannend en leuk vind. Morgen is het de bedoeling om street style fotoshoot te doen dit is iets wat Sarmite niet echt van houd dus ik mocht het doen. Vrijdag 1 februari was de shoot. Ik moest er eigenlijk om 9:00 zijn maar de fotograaf en styliste was iets te laat, dus ik denk ik pak de bus wat eigenlijk een half uur zou moeten duren. Uiteindelijk was ik 55 min kwijt, dus iets te laat maar gelukkig was het model en make-up artist ook telaat. Het was een grote rommel want de fotograaf was koppig, de styliste was nieuw in dit vak en durfde niet goed haar mening te uiten over hoe ze het wilde, het model was een diva die klaagde over haar make-up en lelijke gezichten trok. Uiteindelijk na spulletjes te hebben gehaald vanuit een of andere rotzooi plek waar je dingen kan lenen of kopen, kon de shoot eindelijk beginnen. Rond 15:00 uur moest Sarmite weg voor een afspraak met een ruimte voor het event. Dus ik nam de leiding over de rest. Dat ging heel goed, ik speelde eigenlijk een beetje de baas over alles. Maar alles verliep goed en het model was ook een stuk aardiger. Uiteindelijk was het toch nog een goede dag maar het lag vooral aan de fotograaf die heel koppig was. Nu maar afwachten op de foto’s. Toen de shoot was afgelopen was het al 18:00 maar Sarmite wilde nog even naar plek waar de event zal plaatsvinden, want het is goedgekeurd dus we hebben een ruimte waar we natuurlijk heel blij mee zijn. Eerst even McDonald’s gegeten met me baas en Rasma en daarna even gekeken bij de plek en nog wat dingen met de baas besproken. Het heet de Running Horse en ligt goed gelegen (vlak naast Gordon Ramsey restaurant). Zaterdag 2 februari ben ik gaan winkelen wat hier wel dichtbij ligt alleen ik had de verkeerde bus gepakt. Uiteindelijk na 3x over te stappen kwam ik aan, daar even rond gelopen en een frozen yoghurt ijsje gepakt. Helaas niet zo goed als de Llao Llao in Madrid. Zondag 3 februari ook gaan winkelen maar dan bij een super grote mall Westfield London. Hier hebben ze allerlei winkels maar ook dure merken zoals Gucci en Prada. Niet veel gekocht meer gekeken nog even sparen. Toen was het weekend weer voorbij. Gelukkig nog 2,5 week voordat Sico komt. CAN’T WAIT!
X
Taam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Wembley

Tamar

Stage Londen

Actief sinds 20 Jan. 2013
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 7129

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 09 Juni 2013

Stage Londen 2013

Landen bezocht: