22 April tot en met 28 April - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu 22 April tot en met 28 April - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu

22 April tot en met 28 April

Door: taam

Blijf op de hoogte en volg Tamar

28 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Wembley

Het weekend was natuurlijk heel snel gegaan maar ook deze week zou heel snel gaan vanwege onze Sample Sale. We moeten dan altijd het een en ander voorbereiden. Maandag hebben we een beetje standaard dingen gedaan en dinsdag werkte wij thuis. Toen heb ik naar allerlei tijdschriften en op Twitter veel gezeten om onze Sample Sale te promoten. Woensdag gingen we eerst naar de studio om de flyers voor te bereiden en daarna zijn we naar Warwick Avenue(waar de Sample Sale plaatsvindt), Maida Vale en Paddington geweest. Dit zijn de toch wat rijkere buurten en de doelgroep waar wij naar opzoek zijn. Het ging wel goed ook was het super lekker weer 20 graden, iets waar wij zolang op gewacht hebben. De volgende dag was het dan zover. Voordat we naar de The Colonnade gingen hebben wij eerst alle kleren uitgezocht wat we gaan meenemen, inventarisatie lijst, kleren stomen, opgeruimd , nog maar flyers gemaakt etc. Altijd een hele klus toen alles in body bags gedaan zoals ik ze altijd noem. We hadden heel veel kleding stukken bij ik denk over 90 maar we vinden het altijd zo moeilijk om te kiezen. Rond 4 uur kwamen wij daar aan, mijn taak is dan om de rails te doen zodat alles er goed uitziet , dingen klaar maken zodat alles er goed uitziet. Glossy en Lydia gingen naar buiten flyers uitdelen. Er waren niet super veel mensen maar wel wat nieuwe en potentiele klanten en dat is alles wat wij nodig hebben. Waarschijnlijk gaan wij weer een Sample Sale houden over een paar weken om zo meer brand awareness te creëren. Voor de rest was het weer een goede avond en vindt het altijd leuk om te doen. Vrijdag 26 april, was Ruben jarig dus eventjes gauw gefeliciteerd maar in het echt kan natuurlijk niet. Ik heb de hele dag samen met mijn baas gewerkt. ’s Ochtends ben ik nog even naar The Colonnade Hotel gegaan om wat dingetjes op te halen en toen door naar de studio in Harlesden. Het was weer een productieve dag maar ben ook altijd blij om weer weekend te hebben. Het is alweer een week geleden dat Sico er was. Toch wel fijn dat de tijd af en toe zo snel gaat. In het weekend heb ik weer aan het project gewerkt. Ben wel een stukje opgeschoten en het weer wat toch niet zo geweldig.

  • 29 April 2013 - 16:00

    Leonie :

    hé meisje,

    ik heb nu vakantie en ik heb nu dan ook de tijd voor dingen waar ik normaal gesproken bijna niet toe kom.....dus bijvoorbeeld het lezen van jouw reisverslag!
    morgen is het koninginnedag 30 april....of eigenlijk niet meer. morgen is de dag dat willem alexander koning wordt! een hele speciale dag, want dat gebeurt maar eens in de zoveel tijd. ik ga dan ook morgen zeker even voor de tv zitten om het één en ander te zien en volgen van het hele feestelijk gebeuren. verder gaan we niets speciaals doen. er is natuurlijk weer van alles te beleven in de stad, maar mij niet gezien bij een drukke bradderie of wat dan ook. als het mooi weer is, wat ze ZEGGEN, dan ga ik lekker in de zon in onze tuin.
    de oranje tompoezen staan al in de koelkast! papa is ook vrij, maar die zal wel gaan klussen.
    er moet geschilderd worden en daar is hij al mee begonnen.
    jij hebt geen vrij....tja, dat is jammer!
    ik heb je reisverhalen weer gelezen en ik vind het, ondanks dat ik natuurlijk een heleboel dingen weet, toch leuk om te lezen.
    vooral het verhaal van sico's verrassing. ik was er ook van op de hoogte!! hahahahaha....en ik die avond maar lekker lang met je appen, omdat ik niet wilde dat je in slaap zou vallen!
    ik wist dat sico bijna bij jou zou zijn! super lief van hem. zo'n verrassingen zijn altijd leuk, toch? wel een leuke manier hoe hij zichzelf heeft aangekondigd! grappig dat je uit de raam naar de maan moest kijken. ik had jouw gezicht graag willen zien, toen je hem daar beneden zag staan! helemaal door het dolle!! keileuk!
    och meid, het zit er bijna op, de londen stagetijd! wat is het weer omgevlogen zeg!
    het is zeker een leuke tijd geweest voor je en je hebt je helemaal kunnen verdiepen in de fashion branche!
    jammer dat die sample sales niet zo heel goed gaan, maar alle beetjes helpen. sarmite moet zichzelf in the picture zetten en dan is zo'n sample sale een goede manier. ik denk dat jij daarmee heel goed aan de weg getimmerd hebt!
    jij kunt de zaakjes goed regelen daar, dat lees ik wel.
    tja taam, nog een goede maand en dan kom je al weer naar huis. het gaat nu super snel hoor. het hele schooljaar is snel gegaan. ik moet ook nog 2, 5 maand en dan heb ik ook vakantie.
    maar voordat het zo ver is moet ik nog veel dingen doen en afwerken.
    jij ook, want ik weet dat je met een project bezig bent. ik hoop dat het allemaal gaat lukken.
    jammer dat ik je niet kan komen halen, dan heb ik voorstelling! heel jammer, ik had zo graag nog eens londen gezien en wat leuke dingen willen doen. maar helaas, het komt er niet van!
    als ik je zo hoor vertellen over camden town, dan lijkt me dat heel leuk. ik meen me te herinneren dat iemand mij daar eens iets over verteld heeft. je moet er anders nog maar eens heen gaan en lekker rondsnuffelen.
    of samen met sico nog een keertje.....ALS hij komt????
    je bent de dagen al aan het aftellen zei je...dat kan ik me goed voorstellen hoor! het is toch een hele periode geweest, daar in je uppie in londen. maar wat ben ik trots op je hoor, dat je dat zo geweldig goed hebt gedaan! echt waar!
    hier gaat alles ook zijn gangetje. het voorjaar wil alleen maar niet lukken! dan weer een dagje mooi en dan weer koud! het is nog niet veel geweest, maar dat is bij jou niet anders. dan mag ruben niet klagen, daar in curacao!!
    maar goed, ik heb wel voorjaar in mijn tuin, nieuwe planten in de potten en de stoelen staan al klaar!
    we hebben al 1 keer buiten gegeten dat was heerlijk!
    dat "smaakt" in ieder geval naar meer! ik kan niet wachten op het eerste bbq- avondje! zo gezellig altijd!
    ik hoop dat de laatste weken in londen je nog wat gaat opleveren aan ervaring en leuke herinneringen!
    leuk dat er nu weer wat mensen, stagiaires, erbij zijn gekomen. dat geeft wat leven in de brouwerij, toch?
    maar ja, ze moeten wel willen flyeren!! hahahahahaha....:) dat hele verhaal vond ik wel leuk om te horen. jij laat je in ieder geval niet bij de neus nemen!! :)
    nog even meisje en dan ben je weer thuis. papa en sico komen jou gezellig halen....dan alles weer inpakken en wegwezen......!!! :)
    dan maar eens kijken hoe alles verder loopt!
    lieve taam, ik probeer het een beetje in de gaten te houden, je komende reisverslagen!
    maak er nog een goede tijd van daar!!

    heel veel liefs en een dikke kus van mij, maar natuurlijk ook van papa!

    XXXXX
    en veel liefs en dikke smakkers van tezra, yethro en floyd!

























Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Wembley

Tamar

Stage Londen

Actief sinds 20 Jan. 2013
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 7133

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 09 Juni 2013

Stage Londen 2013

Landen bezocht: