29 April tot en met 6 Mei - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu 29 April tot en met 6 Mei - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu

29 April tot en met 6 Mei

Door: Taam

Blijf op de hoogte en volg Tamar

20 Mei 2013 | Verenigd Koninkrijk, Wembley

Ik kan nu wel zeggen dat de maand Mei begonnen is! En dat betekent nog maar even voordat ik weer uit Londen vertrek. Het wordt weer een drukke week, met als uitzicht een video voor ons label! We zijn druk bezig geweest met het maken van garment bags voor onze kledingstukken. Aurélie kan het erg goed, maar ook Sam is druk bezig met haar collectie en haar made-to-measure klanten. Dus ze zitten meer achter de naaimachine dan op de computer, zoals het hoort dus! Ik ben meer bezig met mijn dingen afwerken op mijn To do list aangezien ik wel weg wil gaan met het gevoel dat ik alles heb afgesloten.Vrijdag was het dus zover voor onze shoot. Het was erg leuk om te doen aangezien ik alleen maar fotoshoots heb meegemaakt en nog geen video. Adele was de fotograaf en ik hielp mee met styling samen met Lydia. Het model was eigenlijk een danseres maar was precies wat we nodig hadden voor de video. De resultaten komen nog en ben erg benieuwd. In het weekend heb ik weer gewerkt aan mijn project. Het is al een stuk verder als in het begin, nu maar hopen dat het goed genoeg is en een voldoende krijg. Zaterdag ben ik even nog gaan winkelen aangezien ik nog een bon tegoed had die op moest. Dus ik heb mooi 2 nieuwe jurkjes binnen. Sporten zit er voor mij niet meer in, aangezien het abonnement is afgelopen. Maandag 6 mei hadden we een vrije dag, dus toen heb ik weer aan het project gewerkt en ik had huiswerk om een aantal knopen vast te maken aan een stuk stof. Ik heb namelijk van Sam geleerd om knopen vast te maken aan kleren, wat ik nog niet kon. Dus ik moest even oefenen van haar. Maar het was goedgekeurd. Dus volgende week krijg ik de taak om ze op de garment bags te doen, 40 stuks dus kan nog veel oefenen.

  • 28 Mei 2013 - 23:07

    Léonie:

    hoi taam,

    ook hier maar even een korte reactie op je verhaal.
    ik vind het zo vervelend als er niemand heeft gereageerd. ik weet dat je het daarvoor niet doet, maar toch.....
    als ik alles zo lees heb je het toch wel naar je zin gehad en enorm geboft met deze stage!
    leuke mensen ontmoet, veel dingen geleerd die wel in jouw straatje liggen, een kijkje genomen in een opkomend bedrijf, veel ervaring opgedaan die je wellicht kunt gebruiken....ooit nog eens, afwisselende taken uitgevoerd, van knopen aanzetten tot fotoshoots en zelfs een video! keileuk hoor. dat kunnen er niet veel zeggen.
    dus, al met al....is het allemaal, lijkt mij, erg leuk geweest.
    nu begint de tijd te komen van afsluiten en inderdaad je lijstje afwerken.
    daarna kun jij met een goed gevoel terugkijken hoor.

    lieve taam, pluim op je hoed!!

    mama xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Wembley

Tamar

Stage Londen

Actief sinds 20 Jan. 2013
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 7131

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 09 Juni 2013

Stage Londen 2013

Landen bezocht: