18 Februari tot en met 24 Februari - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu 18 Februari tot en met 24 Februari - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu

18 Februari tot en met 24 Februari

Blijf op de hoogte en volg Tamar

24 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Wembley

18 en 19 Februari heb ik eerst even goed uitgerust vanwege de afgelopen weken. Helaas was ik al weer vroeg wakker aangezien ze hier allemaal aan het bouwen zijn, iets minder dus. Toen eventjes gaan zonnebanken , opgeruimd , boodschappen gedaan, stofzuigen , poetsen, schoonmaken, wassen je kent het, allemaal voor mijn liefde die woensdag komt. Woensdag dacht ik even een rustige middag te hebben voordat Sico kwam maar helaas werd ik overdonderd met mails van stage over onze sponsor die foto’s wilde, na 20 mails en 3 telefoontjes en sms’jes naar me baas, heb ik het uiteindelijk toch nog voor elkaar gekregen. En ja hoor diezelfde dag kreeg ik nog van Kelly te horen dat wij in Ilovefashionnews.nl stonden. Wat geweldig is! En toen eindelijk was het zover , snel gegeten en op Sico gewacht toen hij aankwam. Imke vroeg aan mij via de whatsapp ga je huilen? Ik zo nee tuurlijk niet ik ben alleen maar blij, maar nee toen ik hem al zag moest ik al huilen, van blijdschap natuurlijk. Toen hij aankwam zijn we eventjes naar de Mac Donalds geweest en toen naar mijn kamertje gelopen. De volgende dag zijn wij naar London Centraal geweest en daar bij Oxford Street rond gelopen en gewinkeld. Tussendoor eventjes geluncht bij Starbucks en nog eventjes verder gelopen en toen naar huis gaan. ’s Avonds hadden we domino’s besteld en toen was de dag al weer om. Vrijdag gingen we weer winkelen maar dan in een hele grote mall ‘’Westfield’’. Ook weer gewinkeld, nieuwe laarsjes gekocht en Sico nog een nieuwe broek, weer tussendoor een stop bij de Starbucks, heb Sico een beetje verslaafd gemaakt aan Chocolate Cream and Mozzarella panini broodjes. ‘s Avonds uiteten geweest bij TGI Friday’s wat erg lang duurde maar wel gezellig, ook nog een paar cocktails op en toen naar huis. Zaterdag 23 Februari gingen wij een beetje de toerist uithangen aangezien ik daar ook nog niet echt tijd voor heb gehad. Wij zijn naar de London Eye geweest, Buckingham Palace, St James Park, Big Ben, London Bridge etc. Ook naar het park waar alle kleine Nibbits rondlopen, was heel schattig om te zien. ’s Avonds had ik pasta gemaakt voor ons en daarna de film Hachi gekeken, waar ik natuurlijk bij mij moest huilen. Zondag 24 Februari was het helaas weer voorbij, eerst eventjes een beetje uitgeslapen, veel geslapen hebben we niet vanwege het kleine bed. Toen even ontbijt gemaakt en daarna zijn we samen naar Liverpool Street Station gereisd omdat daar de bus komt die naar Stansted Airport gaat. We moesten nog een ticket kopen, maar dat kon blijkbaar bij de bus chauffeur zelf maar die vertrok eigenlijk meteen toen we aankwamen dus voordat ik het wist, stond de koffer van Sico in de bus en was hij weg. Voor de rest een rustig dagje gehad omdat ik best moe was en morgen stage weer begint. Ik ben benieuwd wat me te wachten staat aangezien het event nu voorbij is.

  • 25 Februari 2013 - 04:01

    Marie-therese:

    Misschien was dat snelle afscheid wel het beste voor je! Korte pijn!
    Maar jullie hebben het in ieder geval leuk gehad samen. Gelukkig ook de toerist uitgehangen, want je moet het toch gezien hebben. Heb je ook gedraaid in de Eye? Moet wel wat zijn lijkt me.
    Oh en de film...............ja zielig hè! Goed dat Sico je zakdoek was.
    En voor je het weet is hij er weer.
    Ja Taam ik vraag me ook af wat je vandaag gaat doen na die drukke periode?? Het was wel super en er zijn mooie foto's gemaakt. Af en toe zag ik je er op enkele passeren.
    Het was mooi zo door London met de plu's!
    Het is vier uur en ik ga maar weer eens slapen, maar dit verslag was wel even leuk om te lezen.
    Ik lees het wel weer ergens wat het spannend maakt voor je deze week.
    veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Wembley

Tamar

Stage Londen

Actief sinds 20 Jan. 2013
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 7157

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 09 Juni 2013

Stage Londen 2013

Landen bezocht: