12 Maart tot en met 17 Maart - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu 12 Maart tot en met 17 Maart - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu

12 Maart tot en met 17 Maart

Blijf op de hoogte en volg Tamar

24 Maart 2013 | Verenigd Koninkrijk, Wembley

Nadat mama en mijn schoonmamie weer weg waren, begon het gewone werkleven weer. Elke dag is wel verschillend ,er is altijd wel iets te doen op het werk en ik heb ook een van de grootste taken. Ik plan het meestal goed voor mezelf en schrijf wat ik allemaal moet doen. Dan denk ik dat ik het goed heb ingepland komt mijn baas nog met allerlei mails of ik hier en daar naar wil kijken. Dan raak ik af en toe wel een beetje gestrest maar uiteindelijk komt het altijd wel weer goed. ’s Avonds na het werk ga ik dan vaak sporten vooral sinds de laatste weken ben ik veel aan het sporten en wordt mijn tweede thuis. Ik zit nu wel in mijn ritme, en zit al bijna op de helft. Van de ene kant gaat het heel snel en van de andere kant gaat het ook weer sloom. Donderdag 15 maart had ik weer een fotoshoot voor de web shop, vind dit altijd wel leuk om te doen aangezien mijn vierkante ogen eindelijk van de computer af mogen. In het weekend ben ik bezig geweest voor mijn tweede verslag, ik wil het graag snel afhebben aangezien ik over mijn project moet nadenken wat ik moet maken voor school als ik hier ben. Wij moeten een onderzoeksopdracht doen voor het bedrijf waar je werkt, en je gaat dan kijken waar de problemen liggen bij het bedrijf en hier een project over maken. Ik heb er even over nagedacht en voor mijn bedrijf denk ik dat een promotieplan of marketingplan het beste werkt. Op dit moment zijn we nog erg opzoek naar de juiste manier om ons bekender te maken op de markt en dat is nogal lastig. We zijn er natuurlijk al flink mee bezig maar het is altijd fijn om het op papier te hebben en nog wat extra dingen waar ik onderzoek naar kan doen of waar ik bij kan helpen. Ik moet dit nog even afwachten of dit wordt goed gekeurd en dan kan ik er mee aan de slag. De bedoeling is hiervan dat je er 196 uur in steekt wat wel super veel is. Ook ben ik erg in de weer geweest met het kiezen van mijn minor. Ik vind het erg lastig om iets te kiezen en heb nog niet echt iets gezien wat ik echt super leuk vindt. Maar ook dit moet ik gauw gaan kiezen aangezien de meeste al vol zitten of snel sluiten. Genoeg te doen dus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Wembley

Tamar

Stage Londen

Actief sinds 20 Jan. 2013
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 7154

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 09 Juni 2013

Stage Londen 2013

Landen bezocht: