25 Februari tot en met 3 Maart - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu 25 Februari tot en met 3 Maart - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu

25 Februari tot en met 3 Maart

Door: taam

Blijf op de hoogte en volg Tamar

03 Maart 2013 | Verenigd Koninkrijk, Wembley

De eerste stage dag na de vakantie begonnen wij al met een nieuwe strategie en nieuwe taken. De taken die ik de komende tijd zal hebben zijn; het onderhouden en aanmelden van Fashion web shops waar we kunnen gaan verkopen. De eigen Sarmite Ostanevica Label website bijhouden. Social Media activiteiten zoals Facebook en Twitter. Contacten met tijdschriften en boetieks om daar misschien kleren van haar label te gaan verkopen. Het regelen en organiseren van fotoshoot dus contacten met stylists en fotografen. Je kan wel zeggen dat ik een hoop taken heb maar van de andere kant is het wel heel divers. Dinsdag en Woensdag druk dagje gehad met regelen van foto’s voor de web shops. Woensdag avond maar weer even boodschapjes gedaan alleen had de verkeerde bus gepakt dus kwam uit in de middle of nowhere. Gelukkig dankzij mijn Iphone stond ik uiteindelijk 40 min later bij mijn vertrouwde ASDA supermarkt voor de ingang. Donderdag weer lang dagje stage en gezellig even de muur geverfd voor de shoot voor de volgende dag en ’s avonds weer gesport voor de 3e keer alweer deze week. Vrijdag 1 Maart hadden we een shoot georganiseerd om zo foto’s te hebben voor een van de web shops (Not Just A Label). Het ging heel goed en waren een goed team. Toen eindelijk weekend, na een lange week. Zaterdag 2 Maaart ben ik begonnen met me stageverslag wat al snel af moet en ’s avonds was ik gezellig even met Bianca(klasgenoot) wat gaan drinken. Zij woont nu ook in Londen voor stage en werkt ook bij een Fashion bedrijf. Het is wel erg leuk aangezien onze stages erg met elkaar overeenkomen. Het was echt super druk in Londen, eerst moesten wij elkaar nog eens vinden in de drukke straten van Oxford Circus maar uiteindelijk zagen wij elkaar. Daarna maar even op zoek gegaan naar een bar waar we cocktails konden drinken en lekker relaxen, alleen lastiger te vinden dan wij dachten. Er zijn zoveel bars, maar overal was het zo druk of we moesten wachten in een rij. Uiteindelijk zijn we naar Be At One Bar gegaan, ook heel druk en konden niet zitten maar wel een lekker cocktail op en gekletst over ons ‘’Life in London’’. Toen maar weer terug gegaan naar huis en de volgende dag weer gewerkt aan mijn stage verslag en nog wat dingen gedaan voor de web shop. Je kunt dus best zeggen dat het weer een druk weekendje was, morgen weer een nieuwe maandag dus weer een nieuwe week. Gelukkig komt volgende week mijn mamie en de mamie van Sico gezellig dus dan heb ik vast en zeker een gezelliger weekend voor de boeg dan in plaats van werken aan mijn stageverslag.


  • 18 Maart 2013 - 00:45

    Léonie :

    hoi taampie,

    wat heb je toch een druk...druk...druk leventje!
    je hebt veel taken en verantwoordelijkheden gekregen bij sarmite ostenavica label. het is wel goed dat dit allemaal een beetje verdeeld is, maar het is best wel veel op je bordje. op zich is het natuurlijk een mooie leerervaring voor je en zoals je het zelf zegt, heel divers.
    het zou niets voor je zijn om de hele dag op kantoor te moeten zitten en hetzelfde te doen. dit is een leuke en uitdagende stageplek voor je. met het oog op de toekomst kun je hier veel van opsteken!
    ik kijk vaak op fb en zie dan van alles van sarmite ostenavica voorbij komen. ik like wat ik kan liken en probeer ook andere "vrienden" zover te krijgen.
    fijn te lezen dat je in een "good team" werkt.....al zal dat niet altijd makkelijk en soepel verlopen.
    maar zo is dat overal hoor! de ene dag gaat alles naar wens en de andere dag verloopt niets zoals je zou willen dat het zou moeten lopen! dan baal je, maar dat gaat allemaal wel weer over.
    leuk dat je een klasgenoot in londen hebt wonen. misschien dat jullie eens vaker wat af kunnen spreken. voor de afwisseling en ontspanning is dat wel gezellig.
    onze komst naar londen is ondertussen al weer voorbij, maar daarover meer in je volgende reisverslag.
    ik kan het alleen niet nalaten om op ieder verslag van je te reageren.
    dus vandaar deze korte reactie.

    dag tamar, het ga je goed!
    liefs xxxx
    mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Wembley

Tamar

Stage Londen

Actief sinds 20 Jan. 2013
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 7137

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 09 Juni 2013

Stage Londen 2013

Landen bezocht: