15 April tot en met 21 April - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu 15 April tot en met 21 April - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu

15 April tot en met 21 April

Door: taam

Blijf op de hoogte en volg Tamar

22 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Wembley

Een nieuwe stage week is aangebroken. Maandag hadden weer nieuwe stagiaires, 5 in totaal. De gesprekken verliepen goed, we hebben 3 nieuwe mensen aangenomen; Aurélie, Lydia en Veronica. Aurélie gaat mij helpen, Lydia meer met styling en Veronica is goed op het gebied van schrijven. Dinsdag heb ik thuis gewerkt omdat weer geen internet hadden. Woensdag kwamen Lydia en Aurélie voor de eerste dag. Aangezien we wat updates hebben op onze online web shops moesten we even door de kleren neuzen en kijken wat er nog online moest komen. Was een productieve dag ’s avonds weer even met mijn vriendje geskypt en de volgende dag op pad met me baas. We gingen langs boetieks met verschillende kleren om te laten zien. ‘ S middags even een pauze bij Starbucks en toen naar huis. Maar nu komt het allerleukste nieuws ever! Het was al laat en Sico moest blijkbaar bij een beurs helpen. Dus we konden niet Skypen dus dan maar even bellen he. Ik lag al in bed en wou bijna gaan slapen en toen belde Sico mij op. Hij was met de honden aan het wandelen want hij riep allemaal Bucks (dat dacht ik althans). En toen zei die kijk naar de maan, het is een teken, ik zo Sico ik lig in bed, maar ik uit bed en keek naar de maan. Ik zo ik zie niks bijzonders hoor. En toen zei die kijk is naar beneden. En daar stond hij….. IK WAS DOOR DOLLE HEEN. Ik kon het niet geloven en nu nog steeds niet, de beste verassing ever. Eigenlijk zou hij pas volgende week komen maar nu stond hij daar. Ik was zo blij. LIEF LIEF LIEF. Het was al heel laat, de volgende dag hebben we niet zoveel gedaan eventjes boodschappen, lui geweest en films gekeken. Zaterdag 20 April was het heel lekker weer dus zijn we even naar Bond Street gegaan om op het terras te zitten, maar helaas was dat niet echt een succes omdat alles natuurlijk vol zat. Uiteindelijk zijn we dan maar in de schaduw gaan zitten maar wel bij een leuk restaurantje La Tasca, Spaanse tapas bar. Dat deed mij even denken aan Madrid. Daar lekker een cocktail op en wat tapas en toen had ik het idee om eventjes naar Hyde Park te gaan. Ook daar was het super druk en iedereen zat in het park te zonnen, iets wat je een aantal weken echt totaal niet kon doen. Daar hebben we even in het gras gezeten en toen zijn we een hapje gaan eten bij Bella Italia. Wel binnen want buiten zat alles weer vol of er waren wachtlijsten. Daarna lekker naar huis, en dat was het laatste avondje alweer want zondag moesten we weer op tijd opstaan om naar het vliegveld te gaan. Ook al was het maar weer even, ik was super blij om hem te zien en ik weet dat het nog maar heel even is voordat ik weer thuis ben dus nog eventjes volhouden voor ons allebei. Sico heeft me echt verrast en ook me baas en me collega’s hebben goed hun mondje gehouden.. Best Surprise Ever <3!!

  • 22 April 2013 - 21:56

    Marie-thérèse:

    Dat was nog eens een verrassing zeg! En zo leuk en romantisch gebracht! Goed dat je uit je bed gekomen bent hè! Super!
    En nu weer een nieuwe werkweek, maar met 10 handen meer!
    Succes hè en ook veel liefs. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Wembley

Tamar

Stage Londen

Actief sinds 20 Jan. 2013
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 7136

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 09 Juni 2013

Stage Londen 2013

Landen bezocht: