8 April tot en met 14 April - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu 8 April tot en met 14 April - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu

8 April tot en met 14 April

Door: taam

Blijf op de hoogte en volg Tamar

21 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Wembley

Een nieuwe stageweek begon weer op maandag. De stagiaire Michelle kwam voor het eerst vandaag. Hele aardige meid en goede ideeën. Dus dat kunnen we vast goed gebruiken. Deze dag hadden we vooral veel gepromoot voor onze Sample Sale van Woensdag 10 April. Dinsdag kwam een ander meisje Safa, ze was alleen heel laat, wel aardig maar erg stil. Woensdag hadden we een drukke dag aangezien wij alle kleren moesten inpakken en kleren kiezen welke geschikt zouden zijn voor onze sample sale en de kleren stomen. Toen om 3 uur vertrokken naar Shoreditch bij Ninetyeight Lounge and bar. Het is echt een hele aparte bar, met 100 spulletjes en lijkt net een soort woon kamer. Ze hebben heerlijke en aparte cocktails en verschillende kamers. Ik zorgde voor het rek met kleren, dat alles er goed uit zag en voor de modellen. Het was erg leuk om te doen. De twee nieuwe meisjes stonden buiten met flyers alleen hadden ze daar niet veel zin in. Dit was niet echt de bedoeling en ik was erg teleurgesteld in hun. Uiteindelijk hebben we het zelf allemaal maar opgelost want aan twee van die mensen die niks willen doen hebben wij niks. Uiteindelijk was het een leuke avond en ook wat dingetjes verkocht, waar mijn baas ook heel blij van wordt. Na een lange avond moesten we ook nog is terug wat super lang duurde en het regende ook heel hard. Donderdag 11 April was er weer een gewone werkdag. Eerst alle kleren weer opgeruimd en toen weer terug naar onze taken. We zijn van plan om de komende weken vaker een sample sale te houden maar dan op verschillende plekken in London. Vrijdag 12 April gingen we op pad in Notting Hil, Camden Town and Maida Vale om naar plekken te zoeken waar we onze Sample Sale zouden kunnen houden. Ik was nog nooit in Camden Town geweest, het is wel echt heel anders als London Centraal. Er lopen van allerlei soort mensen rond, ze hebben overal kraampjes en winkeltjes, alles super goed koop, ook overal eetkraampjes waar je echt allerlei soorten dingen kan eten. Het lijkt een beetje op Italiaanse markt , wel heel apart maar het volk wat er rond loopt is ook heel apart. Het was wel een keer leuk om te zien. Toen rond half 6 weer naar huis en toen was het eindelijk weekend. Gelukkig heeft Sico weer geboekt dus die zie ik eind April weer!! Helaas zaten we niet in de top 2 van de Made in Shoreditch Fashion Show maar van de andere kant ben ik blij aangezien ik hem weer kan zien. In het weekend heb ik het lekker rustig gehouden beetje geluierd en aan mijn project gewerkt.

  • 22 April 2013 - 12:28

    Marie-thérèse:

    weer een goed gevuld programma. Camden Town ziet er inderdaad kleurrijk uit! Heel anders dan Notting Hill natuurlijk! Maar toch leuk het gezien te hebben. Het is toch een stukje Londen.
    Gelukkig hebben jullie wat verkocht tijdens de sale. Ik kan me voorstellen dat dit welkom was. Nu weer naar de volgende sale! Gelukkig kunnen we op fb de foto's bewonderen en je bent ondertussen al beroemd! :)
    Een goede week maar weer en ik blijf je volgen. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Wembley

Tamar

Stage Londen

Actief sinds 20 Jan. 2013
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 7152

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 09 Juni 2013

Stage Londen 2013

Landen bezocht: