25 Maart tot en met 1 April - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu 25 Maart tot en met 1 April - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu

25 Maart tot en met 1 April

Door: taam

Blijf op de hoogte en volg Tamar

05 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Wembley

Gelukkig maar 4 daagjes werken en dan komt vriendjelief en de rest van the family. Me baas wilde weer wat veranderingen in onze werkzaamheden. Helaas iets minder blij mee maar hopelijk leid het uiteindelijke tot het gene waar we op wachten. Rasma, meisje wat bij ons werkt was er nog maar voor een paar dagen aangezien ze dan weg gaat Sarmite Ostanevica Label. Heel jammer, dus woensdag 28 maart hadden wij even een gezellige lunch bij de lokale pub. Lekker wijntjes en gegeten, was echt heel gezellig. Donderdag laatste dagje werken, alleen was mijn gedachten er niet echt bij omdat Sico bijna kwam. ’s Avonds gauw even alles opgeruimd en gewassen, nog even een zonnebankje en toen de volgende ochtend lekker vrij. Eventjes boodschapjes gehaald en toen maar wachten en wachten tot al de Noobies (die Papa,Kai,Sico,Tessa) zouden arriveren. Eindelijk kwamen ze rond half 4 aan. Helemaal blij natuurlijk om ze te zien maar vooral Sico. Eventjes mijn mooie kamertje laten zien en toen daarna gaan eten bij Friday’s en eventjes goed bij gekletst. Zaterdag gingen we een dagje winkelen. Helaas was het Wembley Park Station dicht dus hadden we even een Engelse taxi gepakt naar het andere station in Wembley Central, was wel leuk aangezien ik er nog niet in een had gezeten. Toen uiteindelijk aangekomen in Oxford Circus. Iedereen had wel iets gekocht en natuurlijk even gestopt bij onze standaard place: Starbucks. ’s Avonds gegeten bij een Italiaans Restaurant The Red Onion. Overal was het zo druk en moesten allemaal te lang wachten. Daarna hadden we nog even wat gedronken in het hotel en onze Chi brainstorm sessie gehouden. Ten slotte weer terug naar ons kamertje, om de volgende dag gratis te ontbijten bij het hotel. De volgende dag gingen was het ons culturele uitje. We zijn langs de Big Bennoe geweest, Hyde Park met alle leuke vogels en eekhoorns, Buckingham Palace, London Eye en Tower Bridge( die had ik nog niet gezien namelijk en was even vergeten dat die er ook nog was). Bij de London Eye gingen we in de leuke draaimolen samen met Tessa en die papa, was echt lachen. Sico en Kai waren te flauw om mee te gaan, achjaa jongens, je kent het. ’s Avonds gezellig gegeten bij Bella Italia en toen weer terug naar het hotel om wat te drinken, was wel een beetje moe van al dat lopen en winkels kijken maar wel heel gezellig.
Helaas zat het weekend er toen weer op, Maandag 1 April nog eventjes gegeten in het hotel ’s ochtends en toen moesten ze vertrekken. Dat vond ik niet echt leuk. Gelukkig had ik die nog wel vrij dus hoefde niet aan stage te denken.

  • 06 April 2013 - 20:03

    Léonie:

    hoi lieve taam,

    het is al weer een tijd geleden dat ik op je site heb gekeken. schandalig eigenlijk, maar ja, ook ik heb het druk met van alles. een nieuwe taak op school, die veel van mij verwacht. zit veel achter de computer.
    ook ik heb dan wel eens last van vierkante ogen!!

    maar wat gezellig weer om te lezen hoe het met je gaat. niet dat ik dat niet weet, we appen elkaar bijna dagelijks, maar toch lees ik weer dingen die ik nog niet wist.
    zoals dat je een wiel kwijt bent van je boodschappenkarretje. had ik dát geweten, dan had ik gewoon een nieuwe gekocht voor je bij blokker en die aan sico meegegeven. het is niet leuk om alles te sjouwen aangezien je voor een aantal dagen je boodschappen doet.
    da's nou jammer zeg! maar ja, ik moest toch ook wel even lachen toen ik het las. zag je al lopen met een kar op 1 wiel. en dan ook nog eens voor niets komen bij die supermarkt....geen groente en fruit! pech zeg! flink balen!

    ja, meid het begint al te korten.
    voor mij lijkt het alsof je al heel lang weg bent, maar eigenlijk is dat nog niet. we hebben nog heel wat te doen vóór het zo ver is! we zijn er ook al wel weer aan gewend. maar ja, wat wil je, je bent niet voor de eerste keer van huis! het samen eten mis ik wel, evenals de gezelligheid als je thuis bent, of de logeerpartijen van sico. nog even en dan komt dat weer..........dus we kunnen nu nog even genieten van de rust!! :)

    ik hoorde dat je inderdaad wat andere klussen hebt gekregen op je werk. het is altijd even wennen, maar je bent een doorzetter meid en het zal heus wel gaan. je leert van alles, dat is één ding wat zeker is. deze stage heeft je toch weer het nodige opgeleverd. het is zeker niet saai geweest.
    je hebt een druk leven, stageverslagen maken, thuis werken, deze site bijhouden, boodschappen, kamertje schoonhouden.....
    dan is het wel heeeel erg leuk als je zo af en toe bezoek krijgt en zeker als het sico is! het waren leuke dagen, dat is zeker. toch nog veel gedaan, gelachen, gepraat, lekker gegeten en ja, dan komt het afscheid en dat is minder leuk. misschien kun je uitkijken naar een volgende bezoekje? ik weet niet of dát er nog inzit.....kost toch iedere keer veel centjes!
    leuk dat je nu ook wat meer van londen hebt gezien. dat komt er denk ik niet van als je zelf zo druk bezig bent. en om nu alleen de big ben te gaan bezichtigen, dat doe je ook niet echt.
    het is altijd gezelliger dat met andere te doen.

    ik hoop dat het bedrijf van sarmite wat beter gaat lopen. je doet in ieder geval je best om haar wat meer bekendheid te geven. jammer dat zo'n sample sale niet loopt. als ik in de buurt zou wonen, was ik beslist even komen kijken....of ik zou kopen weet ik ook niet....het is nogal prijzig natuurlijk.
    ze maakt prachtige dingen en ik zou haar meer bekendheid gunnen, maar ja het is moeilijk, zeker in deze tijd, om "groot" te worden. zoals mt al eerder schreef, ze zou iemand moeten hebben die haar een duwtje geeft, dan loopt het meestal vanzelf beter.

    ik hoop dat je onderzoeksopdracht gaat lukken! ook nog veel werk. en dan die minor......ja, daar zit je wel mee in je maag geloof ik. ook niet eenvoudig om iets te kiezen. er zijn er heel veel, dat heb ik gisteravond wel gezien. heb eens even op die site gekeken. mijn hemel, ik zou het ook niet weten. je kunt iets kiezen wat direct gerelateerd is aan je studie of iets iets geheel anders maar wel waardevol. je kunt zelfs chinees gaan leren, erg boeiend, maar daarvoor moet je naar china!! :) en dat doe je sico maar niet aan....en ons trouwens ook niet! :) !!
    ik hoop dat je eruit gaat komen meid en ook nog op tijd, want de tijd gaat dringen en je moet dan nog maar afwachten of er nog een plaatsje voor je is. dus....zoek nog een alternatief....om het je nóg moeilijker te maken! :)

    hier gaat alles zijn gangetje zoals je weet. ik kijk uit naar mooier weer, maar wie niet?
    we hebben allemaal onze buik ervan vol, de kou, de sneeuw, de wind....we willen zon en vooral WARMTE!
    voor jou niet te hopen dat het té warm gaat worden op dat kamertje van je.
    maar dan ga je maar in de tuin zitten beneden. ik heb zin om buiten te eten en de deur weer open te kunnen zetten de hele dag.
    nog even wachten....het is op komst....ZEGGEN ze!

    nou meid, het is weekend en ik heb vandaag moeten werken. morgen een rustdag, even niksen, da's ook lekker. volgende week weer een nieuwe werkweek, ook voor jou. wat zal hij gaan brengen? altijd spannend, gezien sarmite wel weer leuke klussen op je bordje kan leggen. dat houdt het afwisselend taam, moet je maar bedenken. iedere dag hetzelfde doen is doodmakend!
    leuk voor je dat je ook die fotoshoots mag doen. naast het computerwerk is dat een hele leuke afleiding waar je ook zeker van leert.
    fijn dat jij 's avonds je ontspanning kan vinden bij fitness. knap hoor dat je dat zo goed volhoudt.
    voor jou is dat gewoon je "uitje"!
    ga zeker ook nog wat gezelligs doen met je klasgenoten. even bijkletsen, een drankje, een kletsje, op zijn tijd is ook leuk hoor, dat verdien je ook na al dat werken!

    ik beloof je vaker te kijken op deze site. je krijgt niet veel reacties, maar dat was ook niet je doel, zei je al. maar toch leuk om het over een aantal jaar terug te lezen.

    lieve taam, het ga je goed. tel de weken maar af......
    het is nu al weer bijna half april! meid, het gaat snel hoor, voordat je het weet, slaap je weer in je eigen bedje.

    veel liefs, natuurlijk ook van papa en een dikke, dikke kus van ons en heeeeeeel veel likjes van yethro!
    hij mist je hoor, dat weet ik.

    dag schatteke.

    mama xxxxx


















  • 06 April 2013 - 20:07

    Léonie :

    hé tamar,

    waar ik aan dacht? zou je niet wat foto's willen plaatsen op deze site. gewoon om de boel wat op te leuken? is wel zo leuk straks in je boek, is het niet zo saai!!!
    als je dat wilt doen, dan moet je mij dat laten weten, want je moet foto's kopen toch?
    denk er maar over na.

    doeiiiii xxxx

  • 07 April 2013 - 14:48

    Marie-thérèse:

    het is hier een stralende dag! de foto's op fb zeiden genoeg over je leuke paasweekend! Dat is wel een leuke onderbreking geweest. In London Eye gezeten............... dapper. Heb je meteen heel London gezien. Ik weet niet of ik meegegaan zou zijn. Nu zijn het wel gesloten cabines en dat vind ik niet zo eng, maar toch...............het is erg HOOOOOOOOOOOOOOOOOG!
    Heb je vanuit de cabine ook foto's gemaakt? Ik denk dat de vader van Sico jullie wel verwend heeft!
    Maar leuk toch zo met z'n allen bij elkaar. We hebben vorige week oma's verjaardag gevierd. Ik had de eer om jouw lieve kaartje en cadeautje uit de brievenbus te halen en oma was er erg blij mee. Heel lief en attent van je. Ik hoop dat de volgende sale iets meer oplevert voor jullie. De helft van je tijd zit er volgens mij al op. Ik wens je weer een goede werkweek en veel succes. x mt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Wembley

Tamar

Stage Londen

Actief sinds 20 Jan. 2013
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 7150

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 09 Juni 2013

Stage Londen 2013

Landen bezocht: