2 April tot en met 7 April - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu 2 April tot en met 7 April - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu

2 April tot en met 7 April

Door: taam

Blijf op de hoogte en volg Tamar

13 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Wembley

Dinsdag 2 April was het weer een gewone stage dag. Het is altijd weer even om dan je taken weer op te pakken na zo’n lang en leuk weekend. Gelukkig mochten we die dag thuis werken, wat ik wel fijn vond aangezien ik nou niet echt bepaald vrolijk was. Woensdag en Donderdag waren gewoon weer in de koude studio, het is nog steeds erg koud buiten en donderdag sneeuwde het zelfs. Hoe is het mogelijk terwijl het al April is. Hopelijk wordt snel warmer want ik kan wel wat zon gebruiken. Vrijdag hadden wij een aantal stagiaires, 2 nieuwe, dus ben benieuwd Toch is het wel gezellig aangezien in Mei Glosinda weg gaat, wat ik niet zo leuk vind maar er zal toch weer vervanging moeten komen over de taken. Eentje zal meer voor de styling zijn en waarschijnlijk ook maar een of twee keer per week. Die andere zal mij waarschijnlijk helpen dus dan kan ik hopelijk de taken ook een beetje verdelen. Zelf hou ik natuurlijk wel de leukste taken. Toch was ik weer blij dat het weekend was. In het weekend heb ik aan mijn verslag gewerkt aangezien dat binnenkort weer moeten worden ingeleverd bij de stagebegeleiders. Ook ben ik begonnen aan mijn project waar ik de tijd voor heb vanaf nu tot als ik weer naar huis moet. Het is nog een hoop werk dus kan maar beter op tijd beginne. En dan Maandag weer hop aan de slag. Woensdag hebben we weer een Sample Sale maar dan bij een bar genaamd 98 Bar and Lounge dus ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Wembley

Tamar

Stage Londen

Actief sinds 20 Jan. 2013
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 7155

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 09 Juni 2013

Stage Londen 2013

Landen bezocht: