18 Maart tot en met 24 Maart - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu 18 Maart tot en met 24 Maart - Reisverslag uit Wembley, Verenigd Koninkrijk van Tamar Thijssen - WaarBenJij.nu

18 Maart tot en met 24 Maart

Blijf op de hoogte en volg Tamar

24 Maart 2013 | Verenigd Koninkrijk, Wembley

Nog een week van Maart en dan zit ik op de helft. Deze week ging snel voorbij gelukkig. Maandag 18 maart was weer zo’n in kom dag, ik haat maandagen maar deze maandag ging gelukkig snel voorbij. Dinsdag had ik weer een fotoshoot met Adele en Aleks, het gaat steeds beter en dus ook steeds sneller. Ik doe het meestal alleen maar soms vraag ik Glossy erbij om te helpen met de kleren en dat is altijd wel heel gezellig. Woensdag en Donderdag heb ik 2 dagen thuis gewerkt, dit vind ik af en toe wel fijn. Niet dat het niet gezellig is op het werk maar af en toen is het ook een keer leuk om thuis te werken en vooral als je dan niet door de kou hoeft naar je werk. Donderdag dacht ik eventjes boodschappen te gaan doen, maar geen succes. Ten eerste heb ik zo’n leuke oma boodschappenkar voor al mijn zware boodschapjes. Toen ik de bus uitliep en wou lopen merkte dat ik een wiel kwijt was, ja blijkbaar zal die nog in de bus liggen. Maar ja daar had ik niks meer aan dus ik kon mooi alles naar huis tillen. Toen kwam ik bij de supermarkt en merkte ik ook nog is dat er problemen waren met het ordersysteem, nou ik denk dat 85 procent van alle groenten en fruit weg was en dus alle vakken leeg waren. Ik kwam nou juist voor groente en fruit. Geen goede dag dus. Daarna ben ik naar Londen Centraal gegaan om daar Jeroen, Bianca en een vriendin van Bianca te zien en even een hapje gegeten bij Friday’s. Toen weer naar huis want vrijdag hadden we Sample Sale in de studio. De hele dag voorbereid en is flink opgeruimd maar helaas was het geen succes. Maar gelukkig hadden we zelf wel lol gehad en konden er wel om lachen. Over 3 weken hebben wij weer een Sample Sale maar dan bij een bar in Shoreditch. Hopelijk wordt deze wel succesvol. Zaterdag 23 maart zou ik eigenlijk op stap gaan, maar voelde me niet zo lekker dus heb eigenlijk een beetje in bed gelegen en niet zoveel gedaan als dat ik had willen doen. Zondag ook een rustig dagje gehad, ben niet echt buiten geweest omdat het hele weekend weer aan het sneeuwen was. Alleen eventjes snel naar de mall gewest om een muts te halen:). Die heb ik wel nodig. De laatste paar weekenden heb ik iedere keer slecht weer gehad en als ik dan weer moet werken is het weer mooi weer. Volgende week laatste weekje werken en dan komt mijn vriendjelief weer. Eindelijk want het is al weer 5 weken geleden.

  • 24 Maart 2013 - 23:03

    Marie-thérèse:

    Het heeft hier vannacht ook weer aardig gesneeuwd en ik denk dat er nog wel wat aankomt. Heb een koude rug en die voorspelt altijd wanneer er sneeuw aankomt! Dit noemen ze dan de opwarming van de aarde! Je bent wel een bezige bij in het mode gebeuren en alles wat er nog bijkomt op je kot!
    Ik hoop dat de volgende sale beter gaat verlopen. Jammer voor jullie allemaal die er zo bij betrokken zijn.
    Zoals ik je al schreef moeten jullie daar echt mee geholpen worden. Maar wie zit in dit wereldje die jullie net dat kleine zetje kunnen geven. Moeilijk hoor!
    Hoe gaat het nu verder met de top 10?
    Dat het al weer 5 weken geleden is dat Sico daar was! De tijd vliegt voorbij! Ook jouw tijd daar.
    Het lijkt me ook wel fijn om af en toe thuis te werken, zeker met die kou! Maar je hebt nu een muts en trek die maar goed over je oren!
    Wat vreselijk van die boodschappenkar................. en dan alles tillen.............. lekker een keertje vloeken mag dan wel!!! En dan nog geen groenten en fruit! Goed vervelend en als je dan een beetje moe bent kun je alles en iedereen????? Fridays heeft het goed gemaakt hoop ik en dat wiel zie je nooit meer terug!
    Kan Sico een nieuwe kar meenemen of een wiel. Ik ga naar mijn bed en jij hebt nog een uurtje extra.
    Veel succes weer deze week. veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Wembley

Tamar

Stage Londen

Actief sinds 20 Jan. 2013
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 7134

Voorgaande reizen:

19 Januari 2013 - 09 Juni 2013

Stage Londen 2013

Landen bezocht: